【オンライン講座】Marketing Tea Tourism Products
茶観光商品のマーケティング
概要
Since the beginning of the 21st century, the global tea industry has developed rapidly with increasing tea plantation areas and productions. However, international tea tourism destinations have not been well developed and promoted as strategies to add value to tea products and revitalize the declining tea industry communities. This course provides tourism theories, concepts, and ideas on marketing tea tourism products by targeting international tourists through tea tourism. 【Learning Topics】 1. Tea tourism concepts 2. Application of tourism theories to target tea tourists and develop tea tourism destinations 3. Trends on inbound tourism and the tea industry of Japan 4. Marketing tea tourism products for promoting tea industry *この講座は、講義及び質疑応答を全て英語で行います。 【対象・おすすめの方】 旅行会社、DMOなどの観光・旅行の業界にお勤めの方。 お茶商品やお茶の観光を海外旅行客に紹介したい方、または興味がある方。 英語で開催される講座を受講してみたい方。 【定員】20名程度
第1回 | 2022年06月17日(金) 18:30 ~ 20:00 |
講義+質疑応答 |
講師紹介
氏名 | Amnaj Khaokhrueamuang (カウクルアムアン アムナー) 静岡県立大学経営情報学部准教授 |
講師紹介 | 首都大学東京博士課程観光科学域修了。タイ・プラナコンラジャバット大学で英語を教え、和歌山大学で英語プログラムの観光科目を担当。静岡県立大学経営情報学部では観光マネジメントと国際観光などの科目を担当。 |
開講情報
会場 | ※ご自宅などから、PCやスマートデバイスなどを使って聴講してください。 お申込み手続き完了後、Zoomのアクセス用ID・パスワード等をメールで連絡いたします。 |
受講料 | 1,960円 |
開講日等 |
2022年06月17日(金)18:30〜20:00 1時間30分 |
申込締切 | 2022年06月07日(火) ※この講座は終了しました。多数のお問合せ、お申込みありがとうございました。 |
お問い合わせ・お申し込み
※右のリンクから申込書をダウンロードし、必要事項をご記入の上、FAX・郵送・電子メールにてお申込みいただくことも可能です。